عملیات تعریض جاده گنبد- اینچه‌برون آغاز شد

گنبدکاووس- ایرنا- عملیات اجرایی تعریض و ایمن سازی ۶ کیلومتر از جاده گنبدکاووس- اینچه‌برون حد فاصل ورودی این شهر تا شهرک صنعتی با حضور استاندار گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در این خصوص گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال از منایع سازمان راهداری کشور پیش بینی شده است.

عادل مصدقی افزود: عرض این محور ۲۲ متر است که علاوه بر زیرسازی و آسفالت، سه ابنیه مقیاس کوچک تعریض و ۲ مورد دوربرگردان یک و ۲ طرفه احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعریض و ایمن سازی ۶ کیلومتر ابتدایی جاده گنبدکاووس- اینچه‌برون به سبب اهمیت این جاده ترانزیتی و واقع شدن شهرک صنعتی با ۷۶ واحد تولیدی فعال و ۲ هزار شغل مستقیم و هشت هزار شغل غیر مستقیم اجرا می شود.

مصدقی ادامه داد: سالانه از این جاده افزون بر ۲ میلیون و ۳۰۰ تردد خوردویی انجام می‌شود که ۱۰ درصد آن وسایل نقلیه سنگین و ترانزیتی هستند ضمن اینکه تعریض و ایمن سازی آن در کاهش سوانح رانندگی و بهبود ایمنی تردد اهالی ۲۰ روستا موثر است.

به گزارش ایرنا، استاندار گلستان به همراه معاونین و مدیران کل استان همچنین قرار است در جلسه شورای اداری گنبدکاووس، بازدید از مجتمع اداره زندان و نیز سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان شرکت کنند.

عملیات تعریض جاده گنبد- اینچه‌برون آغاز شد

همچنین استاندار گلستان پیش از شرکت در این مراسم باحضور در گلزار شهدای گمنام شهر گنبدکاووس فاتحه قرائت کرد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha