۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85195524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دلفان: انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: انتقاد سازنده موجب توسعه و پیشرفت جامعه و سبب رفع مشکلات می‌شود.

به گزارش ایرنا، اصغر قهرمانی روز جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان دلفان افزود: خبرنگاران با قلم خود مشکلات مردم را رصد و اطلاع رسانی کنند و در انجام و پیشبرد بهتر و بیشتر منافع مردم مسوولان را یاری می‌کنند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان بازوان مدیریتی دستگاه‌های اجرایی در راه توسعه و پیشرفت جامعه گام بر می‌دارند و با درایت و دوراندیشی خود، توجه به منافع عمومی را در اولویت قرار می‌دهند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، بیان کرد: خبرنگاران همواره ارتقای سطح آگاهی جامعه را دغدغه‌ اصلی خود می‌دانند و با انجام درست وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه کشور نقش بی بدیل دارند.
قهرمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی و سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه کرد: وز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش می‌کشند.
وی با بیان اینکه برای انتصاب مدیران بومی تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت، ادامه داد: اولویت اول و اصلی مدیریت اجرایی شهرستان انتخاب مدیران بومی است، اما در برخی مواقع و شرایط خاص ممکن است از افراد توانمند غیر بومی هم استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha