۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85194682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دلفان: خبرنگاران طلایه دار فرهنگ سازی در جامعه هستند 

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه دلفان گفت: خبرنگاران از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد یوسف خانی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران دلفان با گرامیداشت ۱۷مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی افزود: اصحاب رسانه نقش انکارناپذیری در راستای اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی لازم برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

وی اظهار داشت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته اند.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار فرصت گرامیداشت و ارج نهادن به آگاهی و دانایی است افزود: خبرنگاران قشر فرهیخته و تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه شناسی،ارکان دموکراسی و مردم سالاری، آگاهی دهنده و جریان ساز هستند.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خدوم و صدیق خبرگزاری جمهوری اسلامی به ‌عنوان نماینده ایرنا در شهر مزار شریف کشور افغانستان مشغول فعالیت بود که با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

۲۷۴ رسانه چاپی و الکترونیکی لرستان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha