۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1541
کد خبر: 85195692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یاسوج: آمریکا  در منطقه دست از شیطنت بردارد

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به برخی گزارش ها برای تجهیز نفت کش ها به سلاح و نیروی نظامی گفت: امریکا در منطقه دست از شیطنت بردارد.

به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بر اساس برخی گزارشها آمریکا می خواهد بر روی نفتکش ها از نیروی نظامی و سلاح استفاده کند.

وی اظهار داشت: آمریکا در توطئه های قبلی همیشه از جمهوری اسلامی ایران شکست خورد و در صورت تکرار حماقت از سوی نیروهای نظامی و سیاسی این رژیم با پاسخ محکمی از سوی ایران روبرو خواهد شد.

آیت الله حسینی ابراز کرد: صنایع کوچک و کسب و کارهای خانگی اهمیت بسیاری در رشد و رونق اقتصاد دارد و این صنایع و کسب و کارها می‌توانند نقش مهمی در ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی در جامعه ایفا کنند.

وی عنوان کرد: حمایت از این صنایع و کسب و کارها به معنای حمایت از اقتصاد محلی، کاهش بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: با وجود چالش‌ها و محدودیت‌هایی که در مسیر رشد این صنایع و کسب و کارها وجود دارد، اما با حمایت مناسب از طرف دولت و نهادهای مربوطه، می‌توان به توسعه و پیشرفت آن‌ها کمک کرد.

وی در ادامه با اشاره به شروع فرآیند انتخابات و پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای جامعه، نباید نسبت به امورات اجتماعی و انتخابات بیخیال باشند و انتخاب نامزدهای مجلس با تخصص و دانش لازم در زمینه‌های مختلف، می‌تواند تأثیر زیادی در توسعه و پیشرفت جامعه داشته باشد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: با توجه به شرایط کشور، نامزدهای مجلس باید دانش و تخصص لازم را در زمینه فعالیت های مجلس داشته باشند و انتخاب نامزدهایی با تجربه و دانش در زمینه اقتصاد و صنعت، می‌تواند تأثیر زیادی در توسعه و پیشرفت جامعه داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین، در انتخابات مجلس، باید به این موضوع توجه کرد و نامزدهایی را انتخاب کرد که قادر به ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه همه جانبه و رفع چالش های کشور دارا باشند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha