پسران و دختران دونده کرمانی قهرمان منطقه ۶ کشور شدند

بندرعباس - ایرنا - تیم دو ومیدانی نونهالان استان کرمان در ۲ بخش پسران و دختران قهرمان رقابت‌های منطقه ۶ کشور شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات دو و میدانی رده سنی نونهالان منطقه ۶ کشور در ۲ بخش پسران و دختران باشرکت تیم‌های کرمان، یزد و هرمزگان که روز جمعه در پیست تارتان دو ومیدانی ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس آغاز شد، امروز شنبه به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت‌ها در مجموع تیمی بخش پسران نیز تیم کرمان با چهار طلا، چهار نقره و ۲ برنز به مقام اول دست یافت، تیم هرمزگان با سه طلا، سه نقره و چهار نقره دوم شد و تیم یزد نیز با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز در سکوی سوم قرارگرفت.

پسران و دختران دونده کرمانی قهرمان منطقه ۶ کشور شدند

در بخش تیمی دختران نیز تیم کرمان با ۶ نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های هرمزگان با ۲ طلا، پنج نقره و سه برنز دوم و یزد با ۲ طلا و یک نقره سوم شد.

در بخش انفرادی پسران نیز ماده ۱۰۰متر «محمد طا رامشگر»از هرمزگان، ۱۱۰ متر بامانع «امیرحسین صابران» از کرمان، ۴۰۰ متر «محمد حاجی نمکی» از کرمان، ۸۰۰ متر «امیرحسین نظری فر» از کرمان، ۱۵۰۰ متر «امیرمحمد نظری فر» از کرمان، پرش طول «حسین احمدی» از کرمان، پرش ارتفاع «سینا دهقانی» از یزد، پرتاب دیسک «محمد مهدی صداقت» از یزد، پرتاب وزنه «احمد رضا حدیدی» از کرمان اول شدند.

در بخش انفرادی دختران نیز در ماده ۱۰۰متر «نازیلا بلالی» از هرمزگان، ۱۰۰متر بامانع «عارفه پایدار» از یزد، ۴۰۰ متر «شیما بازماندگان» از هرمزگان، ۸۰۰ متر «ثنا سیار» از هرمزگان، ۱۵۰۰ متر «رقیه جمالی» از کرمان، پرش ارتفاع «ساجده سرافراز» از یزد، پرش طول «زهرا کارگر» از یزد، پرتاب وزنه «صبا عزت آبادی» از کرمان، پرتاب دیسک «روژینا کاردوست» از کرمان اول شدند.

پسران و دختران دونده کرمانی قهرمان منطقه ۶ کشور شدند

در بخش پسران رله سوئدی تیم‌های کرمان، یزد و هرمزگان اول تا سوم شدند و در بخش دختران نیز رله سوئدی تیم‌های هرمزگان (الف)، کرمان و هرمزگان (ب) به ترتیب اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها در بخش پسران و دختران که قرار بود با حضور پنج تیم برگزار شود، اما با غیبت تیم‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با شرکت سه تیم کرمان، یزد و هرمزگان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha