«ایمان مهر رودان» قهرمان فوتسال خردسالان هرمزگان شد

بندرعباس - ایرنا - نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال خردسالان هرمزگان که به میزبانی باشگاه کنعان میناب در جریان بود، با قهرمانی تیم ایمان مهر رودان به پایان رسید.

رییس کمیته فوتسال استان هرمزگان گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های کشاورز بندرعباس، آینده سازان هرمزگان، ماندگاران هرمزگان، ایمان مهر رودان و مقاومت میناب در سالن حجاب میناب به صورت دوره‌ای برگزار شد که پس از انجام ۱۵ بازی در نهایت تیم ایمان مهر رودان با ۱۵ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

محمد پیروانی روز شنبه در حاشیه تجلیل از تیم‌های برتر فوتسال خردسالان هرمزگان در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم‌های مقاومت میناب با ۱۲ امتیاز و تیم کنعان میناب با ۱۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی بیان کرد: مقاومت میناب، نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

رییس کمیته فوتسال استان هرمزگان با قدردانی از میزانی خوب تیم کنعان، اداره ورزش و جوانان میناب و کمیته فوتسال این شهرستان اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر جوانان استان از امروز ۲۱ مردادماه قرعه کشی شده و از دوم شهریور امسال نیز با حضور ۱۰ تیم برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در مراسم پایانی رقابت‌های لیگ فوتسال خردسالان هرمزگان، به تیم‌های قهرمان جام و مدال اهدا شد و جام اخلاق به تیم مقاومت میناب داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha