شبکه فاضلاب شهر جوانرود لایروبی شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از لایروبی و شست و شوی شبکه فاضلاب و منهول‌های فاضلابی در سطح شهر جوانرود خبر داد و گفت: چهار کیلومتر و ۶۲۷ متر از خطوط لوله‌های شبکه فاضلاب شهر جوانرود در چهار ماه سپری شده از سال با دستگاه واترجت لایروبی و شست و شو شد.

ناطق نادری روز یکشنبه به ایرنا افزود: لایروبی و شست و شوی خطوط شبکه فاضلاب به منظور کاهش آلودگی و مسائل زیست محیطی ناشی از فاضلاب‌های جاری با تلاش شبانه روزی پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود انجام شده است.

وی بیان داشت: در این مدت، گرفتگی ۱۳۸ باب منهول فاضلاب، ۳۲ مورد گرفتگی شبکه اصلی فاضلاب، پنج مورد بازسازی منهول، ۷۴ مورد بازرسی و لایروبی منهول نیز در سطح شهر جوانرود توسط اکیپ حوادث و اتفاقات رفع انسداد شده است.

نادری همچنین از شناسایی و مرمت ۱۵۹ فقره انشعاب فاضلاب مشکل دار توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این شهر خبر داد و افزود: ۶ مورد دریچه منهول تعویض، ۱۴ مورد دریچه منهول هم سطح سازی و ۱۰ مورد دریچه منهول توسط اکیپ حوادث و اتفاقات مرئی سازی گردید.

آب شرب روستای گردکانه علیا سنقر پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز از پایداری آب شرب روستای گردکانه علیا از توابع شهرستان سنقر وکلیایی با تعویض ۴۰۰ متر لوله فرسوده خط انتقال این روستا خبر داد.

شبکه فاضلاب شهر جوانرود لایروبی شد

«رضا داودی» گفت: گرفتگی و فرسودگی لوله انتقال آب، شکستگی‌های مکرر آن و هدر رفت فراوان آب چشمه را در پی داشت و آب شرب روستا را با مشکل مواجه کرده بود؛ مجبور بودیم از طریق پمپاژ ایستگاه گردکانه سفلی آب شرب آنها را تامین می کردیم.

وی افزود: با تعویض خطوط لوله ۴۰۰متری لوله آب مجددا چشمه روستای گردکانه علیا وارد مدار شد و جمعیتی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر این روستا را نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha