۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85196644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همگانی کردن ورزش اولویت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است

مشهد-ایرنا-سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این اداره کل در مدیریت جدید علاوه بر وظایف محول شده، نگاه ویژه ای به همگانی کردن ورزش در سطح استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا تاج فیروز روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه خراسان رضوی افزود: این اداره کل علاوه بر این، توجه خاصی به ورزش بانوان و انجام اقدامات فرهنگی در جامعه خواهد داشت.
وی هیاتهای ورزشی بازوان این اداره کل در مسیر پیاده سازی سیاستها هستند ادامه داد: عملکرد هیات های ورزشی زیر ذربین قرار خواهد گرفت و با نظارت بیشتر، با هیات هایی که در وظایف خویش کوتاهی کنند برخورد می شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه سخنان خود گفت: ۴۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که ۱۶۰ مورد آن پیشرفت اجرایی بیش از ۶۰ درصد دارد. تمرکز اداره کل بر اتمام این پروژه هاست که برای تکمیل آنها حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
تاج فیروز افزود: هرچند بودجه این اداره کل در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است اما تمام هم و غم ما اتمام ۵۰ پروژه بالای ۶۰ درصد تا پایان سال جاری است.
تعدادی از خبرنگاران در این آیین پیش از سخنان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص مسایل ورزش استان بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha