۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85196758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۶ نفر در جنوب خراسان رضوی برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

گناباد-ایرنا- ۱۳۶ نفر داوطلب از ۱۶ مرداد (روز نخست) تاکنون در ۲ حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار و گناباد و بجستان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت نام کردند.

فرماندار خواف و رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در گفت و گو با خبرنگاران از پیش ثبت نام ۸۵ نفر متقاضیان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستانها تاکنون خبر داد.

مهدی عباس پور افزود: از این تعداد ۸۰ نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار اضافه کرد: ۶ نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک کارشناسی، ۵۶ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۱۹ نفر دارای مدرک دکتری و چهار نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

عباس پور افزود: ۲۸ نفر از این افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۳۴ نفر بین ۴۰ تا ۵۰ سال، ۱۷ نفر بین ۵۰ تا ۶۰ سال و ۶ نفر بالای ۶۰ سال سن دارند.

فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هم با اشاره به پیش ثبت نام ۵۱ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این شهرستانها در سامانه وزارت کشور گفت: از این تعداد ۲ نفر خانم، ۲ نفر روحانی، سه نفر دارای تحصیلات لیسانس، ۳۷ نفر دارای تحصیلات فوق لیسانس و ۹ نفر دارای تحصیلات دکتری هستند.

رضا نصیری افزود از این تعداد ۱۱ نفر دارای سابقه رزمندگی ، پنج نفر دارای سابقه جانبازی و چهار نفر از خانواده های معظم شهدا هستند.

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد ماه آغاز و به مدت هفت روز کاری از ساعت هشت تا ۱۸ به صورت الکترونیکی در سامانه https://keshvar.moi.ir انجام می‌شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار می شود.

شهرستانهای گناباد و بجستان و خواف و رشتخوار واقع در جنوب استان خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت ۲ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha