«آیندگان» قهرمان نیم فصل فوتسال امیدهای هرمزگان شد

بندرعباس - ایرنا - تیم آیندگان هرمزگان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال امیدهای استان هرمزگان شد.

به گزارش عصرشنبه ایرنا، هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال امیدهای هرمزگان با برگزاری ۲ دیدار در سالن عقاب پایگاه نیروی هوایی برگزار شد و طی آن تیم های آیندگان و منتظران بر حریفان خود پیروز شدند.

در بازی نخست تیم آیندگان که در بازی روز چهارم سه بر یک از تیم شهسوار دیار خلیج فارس شکست خورده بود، هرچه عقده داشت بر سر تیم مقاومت مارم فین خالی کرد و ۶ بار دروازه این تیم را به توپ بست.

تنها گل تیم مقاومت مارم را «محمدجواد زمانی» به ثمر رساند و برای تیم آیندگان نیز« ایلیا احمدی» ۲ گل، «امید صالحی»۲گل، «سید محمد امین هاشم نسب» و «ارشیا شب روا» گلزنی کردند.

در بازی دوم تیم های عقاب هوایی و منتظران برابر هم صف آرایی کردند که این مسابقه در پایان با نتیجه هفت بر یک به سود تیم منتظران به پایان رسید.

لیگ برتر فوتسال امیدهای هرمزگان در این فصل با حضور پنج تیم آیندگان هرمزگان، عقاب هوایی، مقاومت مارم فین، شهسوار دیار خلیج فارس و منتظران برگزار شد و آیندگان هرمزگانر قهرمان نیم فصل مسابقات فوتسال امیدهای استان شد.

این دوره از مسابقات که به میزبانی عقاب نیروی هوایی به صورت مجتمع برگزار شد، با رقابت پنج تیم برگزار و در دور برگشت در سالن فجر بندرعباس از روز دوشنبه هفته جاری از سر گرفته خواهد شد.

ایندگان هرمزگان در مجموع با جمع آوری ۹ امتیاز از چهار مسابقه موفق به کسب عنوان قهرمانی نیم فصل مسابقات فوتسال امیدهای استان شدند.

همچنین تیم شهسوار دیار خلیج فارس با کسب هشت امتیاز عنوان دومی را به خود اختصاص داد و تیم منتظران با هفت امتیاز مقام سوم این فصل را کسب کرد.

این مسابقات زیرنظر کمیته فوتسال هرمزگان به سرپرستی محمد پیروانی و مهدی ربیع پور مسوول اجرایی برگزار شد.

همچنین قضاوت این دوره از مسابقات علی اکبر سحر خیز، محسن قاسم پور، محمدرصا قاسم پور،مهران هاشمی پور، احسان رضایی و مرتضی معماری انجام دادند و کار نظارت را مهرداد هاشمی پور رییس کمیته فوتسال داوران برعهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha