رییس خانه احزاب خراسان‌شمالی: افراد توانمند وارد عرصه انتخابات مجلس شوند

بجنورد- ایرنا- رییس خانه احزاب خراسان‌شمالی گفت: افراد توانمند و متخصص استان با توجه به فرصت محدود باقی مانده برای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

سید میکائیل محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مشارکت سیاسی گسترده در انتخابات نشان از آغاز دوباره اعتماد مردم به نظام اسلامی و ادامه مسیر توسعه کشور است که دشمن با پی بردن به اهمیت آن سعی در بی تفاوت کردن نخبگان و مردم نسبت به انتخابات دارد.

وی افزود: خالی کردن صحنه و شرکت نکردن در عرصه انتخابات کار معقولانه ای نیست بلکه باید همه گروه ها و جریانات فکری برای حل مشکلات مردم وارد کارزار انتخاباتی شوند.

محمدی تصریح کرد: مجلس در جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای داشته است و اینک نیز می تواند نقش موثری در رسیدگی به مشکلات مردم داشته باشد بنابراین از تمامی نخبگان دعوت می شود در آخرین روز باقی مانده وارد کارزار انتخاباتی شوند و مردم را به حضوری پرشور تشویق کنند.

رییس خانه احزاب خراسان‌شمالی گفت: مشارکت در این دوره بسیار اهمیت دارد و دشمنان از مدت ها پیش با بهره گیری از رسانه های خود مردم را برای عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خلق حماسه در انتخابات در گرو نقش آفرینی تمامی جریان‌های سیاسی است، خاطرنشان کرد: خانه احزاب خراسان شمالی نیز در راستای ایفای نقش خود برای ایجاد شور انتخاباتی از مدت ها قبل نشست‌های گسترده ای با فعالان سیاسی و نخبگان استان برگزار کرده است.

محمدی ادامه داد: در این نشست ها همواره بر حضور افراد توانمند در کارزار انتخاباتی و تبیین عملکرد نظام اسلامی در محافل گوناگون برای امیدآفرینی در جامعه تاکید شده است.

به گزارش ایرنا، ۲۸۸ نفر از خراسان شمالی از ۱۶ مرداد ماه جاری تاکنون برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha