۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85197011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادارات پنج شهرستان ایلام یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند

ایلام - ایرنا - مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: فعالیت ادارات پنج شهرستان ایلام به پیشنهاد مدیریت این ستاد و با موافقت استاندار برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با یک ساعت تعجیل همراه خواهد بود.

"مجید بیگلریان" شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به گرمای هوا و اعلام هشدار زرد از سوی کارشناسان هواشناسی فعالیت پنج شهرستان مهران، دهلران، سیروان، دره شهر و آبدانان با یک ساعت تعجیل تعطیل می شوند.

وی افزود: ساعت فعالیت کارکنان دستگاه های اداری این شهرستان ها به علت شاخص بالای دمای هوا طی فردا و پس فردا از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

بیگلریان یادآور شد: این تصمیم به علت افزایش دمای هوا، استقرار توده هوای گرم در این نقاط و با هدف کاهش مصرف آب و برق در دستگاه های اداری اتخاذ شده است.

به گزارش ایرنا، موج گرما که از اواخر هفته گذشته به آسمان استان وارد شد بنا به گفته کارشناسان پیش بینی هواشناسی تا اواخر هفته جاری کماکان در استان تداوم دارد.

دمای هوا طی هفته جاری و باتوجه به استقرار توده هوای گرم در نقاط گرمسیر بین ۴۹ تا ۵۱ درجه و سانتیگراد و در نواحی سردسیر هم بین ۳۹ تا ۴۱ درجه سانتیگراد می رسد.

شهرستان های مهران و دهلران در روزهای اخیر جزء سه شهر گرم کشور بوده اند به گونه ای که مهران در روز هجدهم و دهلران هم در نوزدهم مردادماه گرم ترین شهرهای کشور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha