تکمیل طرح های زیرساختی راه و مسکن ساوه ۲۰۲ میلیارد ریال اعتبار دارد

ساوه - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی ساوه گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه و مسکن این شهرستان از محل منابع استانی، ۲۰۲ میلیارد ریال اعتبار دارد.

«حمزه فضلی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار در سه بخش تکمیل طرح‌های ساختمان هواشناسی، مجتمع فرهنگی و هنری غرق آباد، کتابخانه عمومی آوه، اصلاح برخی نقاط پرحادثه جاده ساوه - همدان و سه طرح جامع ساوه، آوه و غرق آباد هزینه می شود.

وی اضافه کرد: ایستگاه هواشناسی ساوه که هم‌اکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از محل اعتبارات سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرد و امسال نیز ۱۳ میلیارد ریال اعتبار مصوب داشته و برای تکمیل نیازمند ۳۰ میلیارد ریال دیگر است.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه افزود: مجتمع فرهنگی و هنری غرق آباد به عنوان یک طرح حدودا ۱۰ ساله از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که از سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب جذب نشده داشته و در کنار آن امسال نیز ۱۳ میلیارد ریال اعتبار گرفته است.

وی با بیان اینکه اتمام این طرح نیمه تمام نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است، عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان هم‌اکنون در تلاش است تا با تعیین پیمانکار نسبت به جذب کامل اعتبارات امسال و سال گذشته این طرح اقدام کند.

فضلی، تصویب ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح نیمه تمام کتابخانه عمومی شهر آوه را از دیگر طرح‌های این شهرستان اعلام کرد.

وی، تصویب اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای ایجاد زیرگذر سه راهی سد الغدیر محور ساوه - همدان را از دیگر طرح‌های این شهرستان اعلام کرد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال از این طرح از محل منابع استانی و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع در اختیار نماینده مجلس مصوب شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه گفت: برای طرح‌های جامع شهرهای نوبران، ساوه و آوه نیز ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مصوب شده که شهر ساوه با ۹ میلیارد ریال بیشترین سهم را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha