۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85197148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد ثبت نام داوطلبان انتخاباتی البرز سه برابر شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: تعداد متقاضیان پیش ثبت نام این استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مقایسه با دوره گذشته سه برابر افزایش یافته است .

به گزارش ایرنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، " مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان البرز با اعلام اینکه تنها یک روز تا پایان پیش ثبت نام باقی مانده است، اضافه کرد: تاکنون ۹۴۹ نفر برای حضور در انتخابات پیش ثبت نام داشته اند که از این تعداد ۱۸۰ نفر بانو هستند.
استاندار البرز گفت: تعداد ثبت نام ها در این دوره ۳ برابر دوره قبل است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده ایم.


وی افزود: در این راستا البرز در کشور با ۲۲۸ نفر به ازای هر کرسی در صدر قرار دارد و نکته جالب توجه، استقبال گسترده بانوان در این دوره بود.
عبداللهی یاد آورشد: ستاد انتخابات استان البرز نیز با جدیت در راستای مهیا کردن بستری امن، سالم و پرشور برای برگزاری انتخابات پیش رو فعال است و جلسات مستمر با حضور مسئولان مربوطه به صورت ثابت و مهمان، برقرار است.

وی گفت: باور راسخ داریم که مردم بعنوان صاحبان انقلاب اسلامی با تمام وجود از آرمان های نظام مبنی بر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی حمایت و حراست می کنند.
استاندار البرز ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات، سد بزرگی در برابر نفوذ تبلیغاتی و دروغ پراکنی های دشمنان خواهد بود.
عبداللهی گفت: استقبال افراد شایسته، جوانان و بانوان فرهیخته کشور از ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمود این مدعا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha