بازتاب رسانه‌ای ظرفیت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است

شیراز-ایرنا-مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه از ظرفیت رسانه برای اطلاع‌رسانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده شود، گفت: بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جامعه توسط رسانه‌ها، فضایی را برای آگاه‌سازی مردم و مقایسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و رقابت هر چه بهتر و بیشتر آنها برای پیشبرد اهداف دولت فراهم می‌کند.

حمید سلیمان پور روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور بسیار مفید و حائز اهمیت است.

مردم از اطلاع‌رسانی رسانه‌ها منتفع خواهند شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس ادامه داد: بدون شک مردم از طریق اطلاع‌رسانی که توسط رسانه‌ها صورت می‌گیرد در جریان تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت قرار می‌گیرند و متوجه اتفاقات و مسائل روز کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم از اطلاع‌رسانی رسانه‌ها منتفع خواهند شد، افزود: با توجه به گستردگی فعالیت‌هایی که انجام می‌شود ممکن است مردم در جریان یک سری اقدامات قرار نگیرند و اطلاع و آگاهی کافی در خصوص این اقدامات نداشته باشند، عدم اطلاع مردم از این اتفاقات قطعاً موجب نارضایتی آنها خواهد شد و مشکلات بسیاری را در جامعه ایجاد می‌کند.

بازتاب رسانه‌ای ظرفیت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است

رسانه‌ها می‌توانند در جامعه امید ایجاد کنند

سلیمان‌پور با اعتقاد به اینکه رسانه‌ها می‌توانند در جامعه امید ایجاد کنند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند کمک شایانی به آگاه‌سازی مردم کنند، همچنین بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جامعه توسط رسانه‌ها، فضایی را برای مقایسه عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌ها و رقابت هر چه بهتر و بیشتر آنها برای پیشبرد اهداف دولت فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: با این اطلاع‌رسانی‌ها می‌توان دریافت که کدام دستگاه‌ها فعالیت قابل توجهی انجام می‌دهند، کدام دستگاه‌ها کم‌کار هستند و چه اعتباراتی برای تحقق اهداف دولت در هر مجموعه هزینه می‌شود.

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه بازتاب رسانه‌ای ظرفیت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است،اظهار کرد: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه گسترده‌ای است که متأسفانه فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود آن طور که باید در سطح جامعه و بین عموم مردم دیده نمی‌شود، لذا نیاز است از ظرفیت رسانه‌ها با هدف اطلاع‌رسانی این اتفاقات خوب استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha