رییس سازمان بسیج سازندگی: اردوهای جهادی تقویت می‌شود

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و کمک به دولت در اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی تقویت می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار " محمد زهرایی " روز یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی سه در یزد افزود: چشمه جوشان انقلاب اسلامی که از مکتب عاشورایی الهام می‌گیرد تمام شدنی نیست زیرا این مکتب، آرمان تربیت می‌کند و جهادگران باید برای تحقق اهداف نظام اسلامی تلاش کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در کشور در قالب اردوهای جهادی انجام شده ادامه داد: در اردوهای جهادی رزمایش جهادگران فاطمی به دنبال شناسایی افرادی با ایدئولوژی انقلاب هستیم هرچند خانه‌سازی، آبرسانی و سایر کارها می‌شود ولی در ورای همه این اقدامات و خدمت‌رسانی‌ها به دنبال آرمان‌سازی است.

این مسئول با بیان اینکه تلاش همه باید خدمت به مردم و کار جهادی باشد اظهار کرد: ما بخواهیم یا نخواهیم با جبهه گسترده استکبار جهانی در تقابل هستیم و این تقابل به اوج خود رسیده اما باید در این مسیر با قدرت جای خود را پیدا کنیم.

زهرایی تاکید کرد: امروز نبرد، نبرد تمدنی است و نباید به فکر جنسیت باشید و کسانی که ابزار حجاب و جنیست را مطرح می‌کنند رویارویی جبهه حق و استکبار را به جنسیت تنزل می‌دهند و باید نیروهای جهادی و انقلابی ماموریت ملی و معنوی خود را در کشور انجام دهند .

وی به حوادث سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: فتنه سال گذشته یک فتنه بزرگ ترکیبی علیه نظام اسلامی بود و برخی افراد در بیرون دچار اشتباه محاسباتی شدند و با جمله این‌ها رفتنی هستند دروغ شیرین را در زیست مجازی خود پذیرفتند.

زهرایی بیان کرد: در جنگ شناختی در سال گذشته همه به میدان آمدند و رویکرد نظام اسلامی، شنیدن همه صداها بود و جایی که این فتنه به نفع انقلاب برگشت، بچه‌هایی از جنس انقلاب به میدان آمدند به عنوان مثال شهید امیری که کارگر ساده‌ای در قشم بود وقتی پرچم اباعبدالله را آتش زدند برای خاموش کردن آن اقدام کرد و در نهایت به شهادت رسید.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم روزی شاهد جبهه جهانی جهادی در سراسر عالم باشیم و آرمان عاشورا و انقلاب اسلامی را در جهان گسترش دهیم و نباید در مسائل مختلف در جامعه بی‌تفاوت نباشیم، در زمان و زمین با ولی خود همراه باشیم و اشک و تلاش داشته باشیم و سنگرساز بی‌سنگر باشیم.

خدمت‌رسانی ۴۴۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی در یزد

همچنین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از خدمت‌رسانی ۴۴۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی سه به مردم یزد خبر داد و گفت: جهاد گران سازندگی در کنار دولت و همراهی مردم با افتخار برحسب نیاز وظایف ملی و انقلابی خود را صادقانه انجام می‌دهند.

سردار زارع کمالی افزود: جهادگران بسیج سازندگی یک روز در دفاع از اسلام عزیز با دشمنان نظام و انقلاب مقدس اسلامی در مرزها جنگیدندو یک روز در خارج از مرزها در دفاع از حریم آل الله‌ایستادندو امروز در جنگ ترکیبی در برابر استکبار جهانی‌ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: جهاد امیدآفرینی و جهاد سازندگی، جهادی بی‌مزد و منت است و جهادگران استان یزد در رزمایش فاطمی سه در ۴۴۰ گروه با توان ۵ هزار و ۸۰۰ نفر به‌صورت محله محور و جغرافیامحور در ۱۲ عرصه عمرانی، آموزشی، تربیتی، قرآنی، فرهنگی و پزشکی، میز خدمت، جهاد خدمت‌رسانی از طریق کمک‌های مؤمنانه فعالیت کردند.

این مسئول گفت: ساخت مسکن محرومان، احداث و راه‌اندازی ۵۱ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس، اصلاح راه روستایی و بین مزارع، رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام ۴۵ تیم پزشک عمومی و هشت تیم پزشک متخصص به‌ویژه در مناطق محروم استان، واکسیناسیون ۲۵ هزار دام و طیور جزو اهم برنامه هاست.

زارع کمالی با قدردانی از خدمات مسئولان استان یزد در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه داد: به ثمر رسیدن این خدمات، نتیجه همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان است و همه در بخش‌های مختلف سالیانه با بسیج سازندگی سپاه همکاری دارند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha