۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85197536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد مصوبه های عفاف و حجاب در اردستان اجرایی شده است

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: در سال جاری ۹۰درصد مصوبه های قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز یکشنبه در نهمین نشست کار گروه قرارگاه عفاف و حجاب اردستان افزود: برگزاری تجمع بزرگ خانوادگی عفاف و حجاب و سالروز شهدای مسجد گوهر شاد بازخورد خوبی در رسانه ها و جامعه داشت و اینگونه برنامه ها که با محوریت دینی اجرا می شود ،بسیار اثر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه های دهه نخست محرم و برنامه های فرهنگی که شب ها در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان اجرا شد در جذب جوانان و نوجوانان بسیار موثر بوده و تاثیر آن در جامعه مشهود است.

فرماندار اردستان بابیان اینکه امامان جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی شهرها هستند گفت: مدیران دستگاه های فرهنگی باید برنامه های فرهنگی را با ائمه جمعه و دیگر مسوولان هماهنگ کرده از ظرفیت آنها به خوبی استفاده کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

احمدی طبا با انتقاد از برخی تبلیغات نامناسب در فضای مجازی افزود: خوشبختانه اصحاب رسانه شهرستان خوب و متدین هستند ولی لازم است مدیران کانال ها در درج آگهی های تبلیغاتی بیشتر دقت کرده و از درج آگهی هایی که در آن رعایت عفاف و حجاب نشده خودداری کنند.

وی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان باید نظارت برکار کانال ها و فضای مجازی را بیشتر کند تا در این فضا بی عفتی ترویج نشود.

فرماندار اردستان بیان کرد: دانشگاه ها برای آغاز سال تحصیلی جدید در خصوص عفاف و حجاب برنامه داشته باشند و آموزش و پرورش نیز در این زمینه کار تخصصی انجام داده و کلاس های اوقات فراغت را با موضوع عفاف و حجاب پربار تر کنند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha