استاندار لرستان: اتکا به مردم مهم‌ترین مولفه نظام جمهوری اسلامی است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: قوت نظام به برخورداری از حمایت مردمی و اتکا به مردم مهم‌ترین مولفه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لرستان ضمن تسلیت ایام محرم و صفر افزود: نظام جمهوری اسلامی اتکا و اعتنای اساسی به مردم دارد و در دوره معاصر نیز امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مردمی‌ترین شخص نظام بوده و هستند.

وی گفت: حضور و نقش‌آفرینی مردم در تمام عرصه‌ها و دوره‌های مختلف بیانگر این است که پشتیبانی و قوت نظام به اتکای مردم و برخورداری از حمایت مردمی است.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت انتخابات ۱۴۰۲ در کشور بیان کرد: باید همه دستگاه ها نسبت به تحقق چهار مولفه‌ اساسی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انتخابات، انجام وظیفه کنند.

زیویار با بیان اینکه شورای ائتلاف و شورای وحدت استان صرفا به دنبال فرستادن نماینده‌ به مجلس شورای اسلامی نیستند، بیان کرد: این دو شورا تلاش می کنند جریان‌های انقلاب را در کنار هم قرار بدهند و عمدتا بر مولفه‌های اصلی مورد توجه مقام معظم رهبری تاکید دارند.

وی ادامه داد: مشارکت و رقابت یکی از موضوعات اساسی مورد تاکید احزاب است چراکه واقف هستند نتیجه خوب در انتخابات موجب تقویت، تحکیم و پیش بردن اهداف نظام خواهد شد.

وی همچنین اصلی‌ترین هدف دولت را خدمت‌رسانی عنوان کرد و افزود: این ماموریت تنها متوجه نهادهای دولتی نیست، بلکه احزاب و تشکل‌های مردمی نیز باید برای انعکاس خدمات مشارکت کنند و دولت نیز مورد حمایت ساختارهای غیر حکومتی قرار بگیرد.

استاندار لرستان به احیای ۷۱ واحد تولیدی و اجرای ده‌ها پروژه عمرانی در استان اشاره کرد و ادامه داد: باید دولت را در تحقق اهداف یاری داد که نیروهای انقلابی در این راستا مسئولیت سنگینی برعهده دارند چراکه برخی سعی می کنند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و در مسیر تحقق برنامه های دولت کارشکنی می‌کنند.

زیویار با بیان اینکه ائمه اطهار مردمی‌ترین و مردم دارترین افراد زمان خود بودند اضافه کرد: باید فرصت هایی در ایام محرم و صفر ایجاد کنیم تا سبک زندگی ما تحت شعاع سیره و منش اهل بیت (ع) قرار بگیرد.

لرستان با ۱۱ حوزه انتخابیه ۹ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha