رئیس شورای وحدت لرستان: نیروهای انقلابی استان وفادار نظام هستند

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس شورای وحدت لرستان گفت: نیروهای انقلابی این استان همواره در عرصه‌های مهم و حساس، به نظام وفادار هستند و از دولت انقلابی حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان حجت الاسلام مرتضی محمدیان روز دوشنبه در دیدار با فرهاد زیویار استاندار لرستان اظهار کرد: افراد تحصیل‌کرده، صاحب فکر و ایده در حوزه‌های مختلف بین احزاب و نیروهای انقلابی لرستان هستند و آماده کمک به مجموعه دولت و استاندار می باشند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی کشور و استان باید در کنار دولت باشند، ادامه داد: وحدت و همدلی جریانات انقلابی دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بیان برخی مطالب همسو با صحبت‌های دشمن است بنابراین باید توجه کنیم در اظهارات خود واقع‌بین باشیم، مانند دشمن حرف نزنیم، تحت تاثیر فضاسازی‌های آنان قرار نگیریم و مردم را با تبیین درست، از خدمات نظام و دولت آگاه کنیم.

حجت‌الاسلام محمدیان با تاکید بر استفاده از ظرفیت کارشناسان تحصیل‌کرده در تبیین اقدامات انجام شده و بیان دستاوردهای دولت افزود: دولت انقلابی سیزدهم اقدامات بزرگی در عرصه داخلی و خارجی انجام داده و امروز نه تنها امید ما به آمریکا نیست، بلکه آنها رو به افول هستند و ایران اسلامی به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی افزود: باید از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان برای اجرای برنامه‌های مشترک با احزاب استفاده شود چراکه مردم ایران به‌ویژه لرستان همواره پای کار انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند و این کار باعث خواهد شد با برطرف کردن شبهات و پاسخ به سوالات عموم، مشارکت مردم در جریان‌های سیاسی و امور مختلف ارتقا یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha