توجه به مناطق محروم از نکات برجسته دولت سیزدهم است

تهران- ایرنا - نماینده سلسله و دلفان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم عملکرد موفقی در توجه به مناطق محروم و توسعه زیرساخت‌ها داشته است.

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هرچند در سال های اخیر، جمهوری اسلامی با تحریم های ظالمانه ای از سوی دشمنان نظام مواجه بود که همین تحریم ها در عملکرد دولت در برخی حوزه ها تاثیرگذار شده، اما دولت سیزدهم توانسته است با وجود این مشکلات عملکرد خوب و قابل قبولی در توسعه مناطق محروم داشته باشد.

وی افزود:‌ دولت در ۲ سال اخیر با انجام عملیات جاده سازی، تکمیل چهارخطه ها، عملیات آبرسانی به مناطق روستایی و ارتقای خدمات مخابراتی موفق عمل کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان هم اشاره کرد و اظهار داشت: تحول در این بخش طی سال های اخیر و به ویژه در دولت سیزدهم ناشی از تصویب طرح ها و قوانین مناسب و اجرا توسط دولت بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: هرچند نارضایتی هایی در بالا رفتن قیمت دارو و نایاب شدن برخی اقلام وجود دارد، اما این موارد نیز ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان بوده و دولت سعی کرده تا در این رابطه کمبودها را جبران کند.

وی با اشاره به تولید واکسن کرونا، کنترل کرونا در شرایط تحریم، پوشش بیمه سلامت مادران باردار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادن افراد فاقد بیمه از دیگر اقدامات دولت طی 2 سال گذشته است، گفت: امروز به جرات می توانیم بگوییم هیچ کس در کشور نیست که تحت پوشش بیمه سلامت نباشد.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک، تصریح کرد: این طرح در دولت گذشته متوقف شده و بلاتکلیف باقی مانده بود اما در جلسه ای که مجمع نمایندگان استان، استاندار وقت (خادمی) و مدیران کل استانی با مسوولان قرارگاه خاتم داشتند، مشکلات پروژه های متوقف شده استان از جمله راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک نیز مطرح شد.

ابراهیمی با اشاره به از سرگیری عملیات اجرایی آن پس از وقفه ای طولانی، عنوان کرد:‌ این طرح مشکلاتی در مسیر تحقق داشت که به دلیل نقش مهم آن در توسعه استان، دولت با جدیت پیگیر امور است تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha