۱۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به گناباد تخصیص یافت+فیلم

گناباد-ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی از ابتدای سالجاری تاکنون به این شهرستان تخصیص یافته است.

ناصر چیتگر روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گناباد افزود: ۶۰۵ واحد مسکن روستایی برای استفاده از این تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند و در این راستا به هر واحد ۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: گناباد از این نظر رتبه نخست را در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی طی سالجاری به خود اختصاص داده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد اضافه کرد: آسفالت معابر ۱۰ روستای این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون و از محل سهمیه قیر تهاتری (قیر مصرفی رایگان) سال گذشته در دست اجرا و ۹۰۰ تن قیر بدین منظور جذب شده است.

وی اظهار داشت: ۶ طرح هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی و احیای بافت کالبدی روستاها طی امسال در شهرستان گناباد در حال اجرا است.

چیتگر خاطر نشان کرد: با جذب ۲ هزار و ۱۵۰ تن قیر تهاتری، ۱۳۴ هزار متر مربع آسفالت در سطح ۱۹ روستای شهرستان گناباد طی سال گذشته اجرا شده است.

وی با اشاره به به مقاوم سازی ۵۸ درصد واحدهای مسکن روستایی در گناباد تصریح کرد: این شهرستان از این نظر رتبه دوم استان خراسان رضوی را طی سالجاری کسب کرده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد ادامه داد: جلب مشارکت مردم و هم افزایی بین آحاد جامعه و مسوولان و دستگاههای اجرایی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت در بخشهای گوناگون و به خصوص عمرانی به شمار می رود و اگر مردم از طرحها و برنامه های مسوولان حمایت نکنند و یا مدیران حمایت لازم از مردم نداشته باشند این مهم محقق نمی شود.

چیتگر گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی کشور نقش مهم و حساسی در انعکاس اخبار و گزارشهای صحیح برای ایجاد نشاط و امید آفرینی و تحقق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در جامعه دارد و تاکنون به نحو صحیح به نقش خود عمل کرده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha