۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85376941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات بهسازی مسکن روستایی گناباد ۱۰۰ درصد افزایش یافت +فیلم

گناباد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مسکن روستایی طی ۲۰ روز گذشته به این شهرستان اختصاص یافت که اعتبار این بخش را در مقایسه با مجموع اعتبارات مشابه سال قبل ۱۰۰ در صد افزایش داده است.

ناصر چیتگر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از محل این اعتبار، تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بهسازی مسکن روستایی به افراد متقاضی گناباد پرداخت می شود.

وی همچنین از جذب هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی طی یک سال قبل (دهه فجر سال گذشته تاکنون) در شهرستان گناباد خبر داد و اضافه کرد: این میزان اعتبار در قالب ۷۰۰ فقره تسهیلات ۲ میلیارد ریالی با کارمزد پنج درصد به متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: گناباد از نظر میزان اعتبار این بخش رتبه نخست را بین شهرستانهای استان خراسان رضوی برخوردار است.

چیتگر افزود: ۲ هزار و ۹۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی طی یک سال گذشته به این شهرستان اختصاص یافت و با استفاده از آن در مجموع ۱۸۵ هزار متر مربع از معابر ۳۰ روستای گناباد آسفالت شد.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در ۳۰ روستای گناباد طی همین مدت اختصاص یافت که با استفاده از آن تعدادی طرح در مناطق روستایی به اتمام رسید و تعدادی در دست اجراست و تا ۲ هفته آینده به اتمام می رسد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به این که بازنگری و تعیین محدوده برای نهضت ملی مسکن در ۱۰ روستای گناباد در حال انجام است ابراز امیدواری کرد که هزار و ۳۰۰ قطعه زمین به محدوده این روستاها افزوده شود.

چیتگر افزود: در نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد هم تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در ۱۲ سایت تامین شده است و با توجه به تعداد متقاضیان دارای شرایط این میزان به هشت هزار واحد نیز افزایش می یابد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha