مهران حموله روز سه شنبه درگفتو گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامهریزی و آمادگی در واحدهای توزیع اداره کل پست استان به منظور خدمات رسانی بهتر به متقاضیان گذرنامه اربعین گفت: تمامی گذرنامهها پس از دریافت، آماده سازی و توزیع می شوند، همچنین گروههای بازرسی تشکیل و وضعیت توزیع این اسناد به طور دائم رصد می شود.
وی افزود: درروزهای پایانی نیز به دلیل بالا رفتن حجم گذرنامههای زائران اربعین حسینی، برنامهریزیهای لازم به منظور اختصاص شیفتهای کاری در روزهای عادی و روزهای جمعه برای تسریع در ارایه خدمت به هموطنان درنظر گرفته شده است.
حموله با بیان این که شهروندان پس از اطلاع از صدور گذرنامه و اخذ بارکد پستی می توانند به سامانه رهگیری پست مراجعه و از اطلاعات جابجایی مرسوله مطلع شوند افزود: تمامی گذرنامهها بر اساس نشانی به درب منازل متقاضیان ارسال و با توجه به اینکه مراجعه و ازدحام باعث تاخیر در روند کار می شود؛ از شهروندان درخواست داریم پس از اطمینان از صدور گذرنامه منتظر دریافت از طریق پست باشند.
وی با بیان اینکه یکی از نگرانی های زائران در طول سفر، گم شدن اشیاء و یا مدارک آنها است ادامه داد: به همین منظور سرویس "پست یافته" با هدف بازگرداندن مدارک، اشیا و اسناد یافت شده به صاحبان آن ها راه اندازی شده است.
مدیر کل پست خوزستان گفت: امسال نیز مانند سال گذشته اداره کل پست خوزستان با ارایه سرویس"پست یافته" و قابلیتهای این خدمت پستی در مرزهای چذابه و شلمچه و در طول مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا در پایگاه های ایجاد شده آماده خدمات رسانی به زائران حسینی است.
۲ مرز شلمچه و چذابه خوزستان از مسیرهای تردد زائران مراسم بزرگ اربعین حسینی در کشور است که هر ساله پذیرای هزاران مسافر برای زیارت عتبات عالیات است.
نظر شما