مهم‌ترین خبرهای کوتاه اقتصادی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- اعمال ۳۸ میلیارد ریال به‌عنوان پاداش در قبوض برق مشترکان صرفه‌جو و لزوم فعال شدن QR در تمامی گلخانه‌داران شهرستان بن از مهم‌ترین خبرهای چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه ‌25 مردادماه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق در استان ۳۸ میلیارد ریال به‌عنوان پاداش در قبوض برق مشترکان صرفه‌جو اعمال شد.

به گزارش ایرنا، مجید فرهزاد تاکید کرد: با مشارکت ۲۵ درصدی مشترکان برق خانگی استان در طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری صرفه‌جویی مصرف برق، از ابتدای شروع این طرح تا نیمه مردادماه جاری ۳۸ میلیارد ریال به‌عنوان پاداش در قبوض مشترکان همکار در بخش خانگی اعمال شده است.

وی افزود: با همراهی مطلوب مردم چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، تجاری، صنعتی و دستگاه‌های اجرایی در زمینه مدیریت مصرف بیش از ۵۰۰ هزار کیلووات ساعت در مصرف انرژی برق صرفه‌جویی شده است و در حال گذر موفق از پیک بار مصرف برق استان هستیم.

فرهزاد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سایر بخش‌ها شامل صنعتی، کشاورزی و تجاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال به‌عنوان پاداش مشارکت در برنامه‌های مدیریت مصرف به مشترکان همکار این حوزه‌ها پرداخت شود.

وی یادآور شد: همچنین قرار شده برنامه مدیریت مصرف در حوزه دستگاه‌های اجرایی نیز با کاهش مصرف برق از ساعت ۱۳ به بعد تا پایان فصل گرما و پیک بار ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، براساس طرح سراسری پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف در بخش خانگی به‌ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی نسبت به مصرف سال گذشته تا ۲۰ برابر پاداش در قبوض برق مشترکان به‌صورت بستانکاری اعمال می‌شود.

گلخانه‌داران شهرستان بن کد QR را فعال کنند

مهم‌ترین خبرهای کوتاه اقتصادی چهارمحال و بختیاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بن گفت: تمامی گلخانه‌داران این شهرستان باید کد QR خود را فعال کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شیرزاد کرمی با اعلام این خبر تأکید کرد: صادرات محصولات گلخانه‌ای و ارسال به بازار مصرف فقط در صورت ثبت در سامانه سانکا و دریافت کد QR Code امکان‌پذیر است.

وی افزود: با توجه به صدور مجوز صادرات محصولات گلخانه‌ای و بازار مصرف فقط برای گلخانه‌دارانی ممکن است که در سامانه سانکا ثبت و کد یادشده را دریافت نموده باشند.

کرمی تصریح کرد: در شهرستان فارسان تاکنون سه واحد گلخانه سبزی و صیفی اقدامات لازم را برای اخذ کد QR Code انجام داده ‌اند.

چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha