۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85172126
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 مصرف برق در چهارمحال وبختیاری رکورد زد

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85172126
 مصرف برق در چهارمحال وبختیاری رکورد زد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری از ثبت رکورد جدید مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق در استان در ۲۱ تیر ماه به ۴۵۴.۵ مگاوات رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در روز ۲۱ تیرماه جاری ،رکورد جدید در مصرف برق استان به میزان ۴۵۴.۵ مگاوات گزارش شد که در سال گذشته اوج(پیک)بار مصرف استان در مردادماه به میزان ۴۵۴ مگاوات ثبت شده بود.

وی با اشاره به احتمال گرمتر شدن هوا در روزهای آینده گفت: پیش‌بینی می‌شود پیک بار استان به حدود ۵۰۰ مگاوات ثبت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری کرد: بخش کشاورزی و صنعت به ترتیب بیشترین همکاری را در برنامه‌های مدیریت مصرف داشته‌اند و در حوزه خانگی نیز طرح پرداخت پاداش ۲۰ برابری صرفه‌جویی در مصرف برق ارائه شده است که مشترکان خانگی با مشارکت در این طرح از پاداش بهره‌مند می‌شوند.

فرهزاد یادآور شد: تاکنون با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و مشارکت همه بخش‌ها، هیچ گونه خاموشی ناشی از کمبود نیرو اعمال نشده و امید می‌رود با همیاری همه مردم شاهد عبور موفق از پیک بار سال جاری باشیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری افزون بر ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد در بخش خانگی، ۱.۸ درصد در قسمت کشاورزی، هفت دهم درصد در حوزه صنعتی و بقیه در سایر مصارف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha