نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال دانش آموزی کشور در یاسوج اعلام شد

یاسوج-ایرنا-مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم خراسان رضوی در بازیهای مرحله یک چهارم نهایی در مسابقات هندبال دانش آموزی کشور به میزبانی شهر یاسوج پیروز شد.

به گزارش ایرنا "سید ولی موسوی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در چهارمین روز مسابقات هندبال دانش آموزی تیم خراسان رضوی با نتیجه ۲۳_۲۲ بر تیم بوشهر پیروز شد.

موسوی ادامه داد: تیم هندبال قزوین با نتیجه ۲۱_۱۶بر تیم سمنان به پیروزی رسید و تیم هندبال اصفهان با نتیجه ۱۷_۱۶بر تیم تهران به پیروزی رسید همچنین تیم هندبال کهگیلویه وبویراحمد با نتیجه۱۹_۱۵ بر تیم استان فارس به پیروزی رسید.

وی یادآور شد: چهار تیم برنده برای مقام های اول تا چهارم و چهار تیم بازنده برای مقام پنجم تا هشتم باهم رقابت می کنند.

به گزارش ایرنا،رقابت های ورزشی دانش آموزان ۲۰ استان سراسر کشور در ۲ رشته "هندبال" و "طناب زنی" با حضور یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور به میزبانی شهر در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده و تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

ورزش محبوب و قدرتی هندبال در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سالیان اخیر روند روبه رشدی داشته و بنا به قول "مجید پارسایی" سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور تیم هندبال "فراز بام خائیز دهدشت" از سال ۹۸ تاکنون در همه رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوان و جوانان پسر ایران قهرمان کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت توپوگرافی و برخورداری از آب و هوای چهار فصل و داشتن سرمایه های ورزشی و تیم هندبال کشوری از شرایط مناسب برگزاری رقابت های ورزشی مختلف در طول سال برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha