نتایج نهایی بازی های روز سوم مرحله مقدماتی مسابقات هندبال کشور مشخص شد

یاسوج- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سومین روز مسابقات هندبال دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج  ۱۴  بازی از مرحله مقدماتی (دوره ای) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرشید کرمی سه شنبه به ایرنا گفت: در بازیهای مرحله مقدماتی روز سوم تیم هندبال خراسان رضوی با نتیجه ۳۰ – ۸ بر تیم سیستان و بلوچستان پیروز شد.تیم هندبال کرمان با نتیجه ۲۷ – ۱۷بر تیم کردستان به پیروزی رسید.

تیم هندبال استان یزد با نتیجه ۲۰– ۱۲ بر تیم آذربایجان غربی به پیروزی رسید. تیم هندبال استان خراسان جنوبی با نتیجه ۲۰ – ۱۳ بر تیم مرکزی به پیروزی رسید.
تیم هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد با نتیجه ۲۷_۱۵بر تیم استان تهران به پیروزی رسید .

تیم هندبال شهرستان های استان تهران با نتیجه۳۱_۹ بر تیم لرستان به پیروزی رسید .تیم هندبال استان قزوین با نتیجه ۱۷_۱۵ بر تیم بوشهر به پیروزی رسید .تیم هندبال استان سمنان با نتیجه۱۸_۱۳ بر تیم کردستان به پیروزی رسید .
تیم هندبال استان اصفهان با نتیجه ۲۴_۱۷ بر تیم خوزستان به پیروزی رسید . تیم هندبال استان فارس با خوزستان به تساوی ۱۷ دست یافتند .

تیم هندبال استان فارس با نتیجه ۲۹_۱۳ بر تیم آذربایجان غربی به پیروزی رسید . تیم هندبال استان قم با مرکزی به تساوی ۱۹ دست یافتند
تیم هندبال استان خراسان رضوی با نتیجه ۲۱_۲۰ بر تیم کرمان به پیروزی رسید . تیم هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه ۲۴_۱۵ بر تیم خراسان جنوبی به پیروزی رسید .

در این دوره از مسابقات چهار گروه وجود دارد که سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی باهم بازی می کنندکه در نهایت به صورت دور در دور و نزدیک در نزدیک تیمهای اول و دوم هر گروه با هم به رقابت می پردازند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha