۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85200254
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۵ پروژه آموزشی در استان همدان تکمیل شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85200254
۳۵ پروژه آموزشی در استان همدان تکمیل شد

همدان- مدیر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۳۵ پروژه آموزشی در فضایی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع در استان همدان تکمیل شده است که همزمان با هفته دولت و پیش از بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید شیرازیانی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت استان همدان افزود: این طرح‌ها شامل ۱۰۹ کلاس درس، فضاهای ورزشی و سایر بخش‌های آموزشی می‌شود که در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: هفت پروژه آموزشی به همراه ۳۲ کلاس درس نیز در دست اجرا داربم که با تکمیل روند اجرایی آن در دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می‌رسد.

شیرازیانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ پروژه آموزشی در سال ۱۴۰۱ برای استان همدان تعریف شد، تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه‌ها ۴۴۹ میلیارد تومان و ۲۱۵ مورد آن پروژه ملی است.

وی با بیان اینکه از اعتبارات موجود ۳۱۳ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۲۶۳ میلیارد تومان ملی و ۴۹ میلیارد تومان استانی است ادامه داد: سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی خریداری و بر اساس نیازها و اولویت تقسیم‌بندی در بین مدارس توزیع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: ۸۱ پروزه مشارکتی و خیری در دست اجرا داریم و تعهد خیران در سال ۱۴۰۱نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان بود.

در این بازدید خبرنگاران از روند اجرای پروژه‌های اردوگاه دانش‌آموزان استثنایی امیرالمومنین(ع)، استخر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان و مدرسه شهید صلاح پورمیدانی بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha