نیکوکاران آذربایجان‌غربی ۲۰۸ میلیارد ریال در طرح اطعام حسینی مشارکت کردند

ارومیه - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان‌غربی گفت: مردم خیر این استان در ایام سوگواری و از ابتدای ماه محرم‌ تاکنون با مشارکت در طرح‌ اطعام حسینی بیش از ۲۰۸ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

رضا مهر افروز روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای ماه محرم سال جاری تاکنون ۲۲ هزار و ۹۸۰ بسته معیشتی در قالب طرح اطعام حسینی و پویش به عشق امام حسین(ع) بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام حمینی(ره) توزیع شد.

وی با اشاره به میزان مشارکت مردمی در این طرح اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در احسانی بیش از ۲۰۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال برای کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) کمک کردند.

مهرافروز با اشاره به میزان مشارکت مردمی در سال گذشته ادامه داد: مردم نیکوکار استان سال گذشته نیز در این طرح با مبلغی بیش از ۱۹۰ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال مشارکت کردند که کمک امسال نشان از افزایش ۱۰ درصدی مشارکت‌ها نسبت به پارسال دارد.

وی میزان مشارکت مردمی در طرح اطعام مهدوی و طرح همسفره را نیز رقمی با مشارکت بالا دانست و یادآور شد: در این طرح نیز ۷۲۵ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال مشارکت شده که طی آن ۴۸۳ هزار و ۸۲۳ بسته معیشتی و غذای گرم تهیه و میان مددجویان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با بیان برنامه‌های کمیته امداد برای اربعین سال جاری گفت: اجرای پویش حامی یابی اکرام ایتام به عشق امام حسین(ع)، اجرای برنامه‌های ویژه در قالب صدقه زائر و ارائه خدمات به مددجویان زائر در طول مسیر از شهرستان‌های ارومیه، نقده، پیرانشهر در مسیر پیاده روی از جمله برنامه‌های اربعینی این نهاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha