بازرس فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85200700
بازرس فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شد

تهران- ایرنا- مرتضی کوهی دهکردی به عنوان بازرس فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزیر ورزش وجوانان، طی حکمی مرتضی کوهی دهکردی رابه سمت بازرس اصلی فدراسیون وزنه‌برداری منصوب کرد.
دراین حکم خطاب به مرتضی کوهی دهکردی آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده ۳۱ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری و با تایید مجمع عمومی فدراسیون وزنه‌برداری در تاریخ پانزدهم اسفند ۱۴۰۱ به موجب این ابلاغ به عنوان بازرس فدراسیون وزنه برداری منصوب می‌شوید تا در چهارچوب مفاد اساسنامه مزبور، ضمن تعامل مطلوب با مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام و گزارش های خود را به رییس و اعضای مجمع ارایه کنید. امید است با اتکال به خداوند متعال در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور، موفق و موید باشید.

مرتضی کوهی پیش از این مدیر روابط عمومی و بین‌الملل معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مشاور اجرایی معاون وزیر ورزش و جوانان، معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان و سازمان تربیت بدنی، قائم مقام خبرگزاری برنا، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی، خزانه‌دار فدراسیون گلف و بازرس قانونی فدراسیون نجات غریق و غواصی را در پرونده کاری خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha