۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85201001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان میزبان هفته پایانی و اختتامیه لیگ منطقه‌ یک نونهالان کشور است

زنجان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: هفته پایانی و اختتامیه لیگ منطقه‌ یک نونهالان کشور با حضور حدود ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در این استان برگزار می‌شود که هدف آن استعدادیابی و حضور منتخبان در تیم‌های ملی است.

علی سپهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته پایانی و اختتامیه لیگ منطقه‌ یک نونهالان کشور در بخش دختران و پسران در محل سالن مجموعه ورزشی مادران و کودکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نونهال دختر و ۲۵۰ نونهال پسر در این رخداد شرکت می کنند، اضافه کرد: لیگ منطقه با حضور ورزشکاران استان های آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و زنجان برگزار می شود که تاکنون هفت تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

این مسوول ورزشی ادامه داد: از استان زنجان نیز ۲ تیم در بخش دختران و پسران به تعداد ۲۰ ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کنند که تیم های پسران با توجه به توانمندی های خود از شانس بیشتری برای کسب مدال برخوردارند.

وی اظهار داشت: هیات تکواندوی این استان میزبانی رخدادهای مهم کشور همچو اردوی تیم ملی را بر عهده داشته است.

سپهری با بیان اینکه این هیات خود را برای حضور موثر در المپیادهای استعدادهای برتر تکواندو در شهریور امسال آماده می کند، افزود: این رویداد نیز از ۲۳ تا ۲۶ شهریور در بخش دختران و پسران در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تکواندو از رشته های پرطرفدار استان محسوب می شود و شمار زیادی از علاقه‌مندان به آن گرایش پیدا کرده اند که استعدادیابی در رده های پایه حتی خردسالان مورد توجه قرار گرفته است.

هفته پایانی هفدهمین دوره مسابقات لیگ منطقه‌ای نونهالان کشور به میزبانی زنجان ٢٨ و ٢٩ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha