۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85220706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکواندوکاران زنجانی در مسابقات جهانی ورزش‌های دانشگاهی خوش درخشیدند

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه زنجان در مسابقات فستیوال جهانی ورزشهای دانشگاهی گفت: تیم اعزامی به این رقابت ها عملکرد و نتیجه قابل قبولی داشت به طوریکه بازیکنان شایسته زنجانی درخشش خوبی داشتند و در مجموع چهار مدال خوش رنگ کسب کردند.

علی سپهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، چهار بازیکن به فستیوال جهانی ورزش‌های دانشگاهی، ایکاترینبورگ روسیه ۲۰۲۳ اعزام شدند که این رقابت ها در مدت سه روز برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رویداد مهم" امیرسینا بختیاری و محمدرضا خانی مدال طلا و و مهشید صبوری‌نیا" مدال برنز بر گردن آویختند.

رئیس هیات تکواندوی استان زنجان ادامه داد: از چهار بازیکن اعزامی ۲ ورزشکار " امیرسینا بختیاری و مهشد صبوری نیا "از تکواندوکاران استان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه در بخش تیمی آقایان نیز ورزشکاران کشورمان مدال برنز کسب کرد، اظهار داشت: حضور تکواندوکاران در رخدادهای مهم فراملی آنان را برای حضور در رقابت‌های بزرگتر آماده می کند.

سپهری با بیان اینکه سطح کمی و کیفی این رویداد بسیار بالا بود، افزود: این فیستوال تنها به رشته تکواندو اختصاص نداشت بلکه رشته های دیگر ورزشی را نیز شامل می شد.

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه زنجان در مسابقات فستیوال بین‌المللی ورزشهای دانشگاه ایکاترینبورگ روسیه ادامه داد: در رشته تکواندو کشورهای مطرح ازبکستان، آذربایجان و روسیه شرکت کرده بودند.

تکواندوکاران زنجانی در مسابقات جهانی ورزش‌های دانشگاهی خوش درخشیدند

وی به درخشش بانوان زنجانی در این دوره از رقابت ها اشاره و کرد و گفت: "مهشید صبوری نیا" سومین بانوی ورزشکار زنجانی است که در بخش مبارزه "کیوروگی" در مسابقات فراملی مدال کسب می کند.

رییس هیات تکواندوی استان زنجان خاطرنشان کرد: بطور حتم سرمایه گذاری در این رشته ورزشی حضور مستعدین را در رخدادهای بین المللی حتی المپیک مهیا خواهد کرد.

مراسم استقبال از افتخار آفرینان تکواندو استان در مسابقات فراملی، فستیوال جهانی ورزش‌های دانشگاهی، ایکاترینبورگ روسیه ۲۰۲۳ با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha