۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85201637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور گذرنامه زیارتی در تویسرکان به روز شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85201637
صدور گذرنامه زیارتی در تویسرکان به روز شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی تویسرکان از استقرار یک مرکز خدمات پلیس گذرنامه در اماکن شهرستان خبر داد و گفت: کار صدور گذرنامه زیارتی در تویسرکان به روز انجام و برای مردم ارسال می شود تا از سفر اربعین بهره کافی را ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ «رضا نوری» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متقاضیان قبل از مراجعه به مرکز صدور گذرنامه زیارتی باید در سامانه ثنا ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۵ نفر به صورت آنلاین و برخط کارها اولیه ثبت نام و گذرنامه را انجام می دهند، ادامه داد: پلیس در پیاده روی اربعین در طول مسیر تا مرز در خدمت زائران است و با اجرای طرح "حفظ امنیت زائران کربلا"، حفظ نظم و امنیت زائران را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: زائران برای حفظ امنیت در طول مسیر از موکب ها و ناوگان عمومی مورد اطمینان استفاده کنند.

افزایش سه درصدی دستگیری سارقان

سرهنگ نوری با اشاره به افزایش سه درصدی دستگیری سارقان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: شهروندان در پیشگیری از سرقت منازل خود نسبت به نصب تجهیزاتی از جمله دزگیر، قفل های ایمن و سنسورهای حرکتی اقدام کنند.

وی اعتماد به پلیس را یکی از مؤلفه های ارتقا نظم عمومی و اجتماعی دانست و افزود: یکی از ابزارهای تحقق این مهم رسانه ها هستند و نقش رسانه ها در نمایش واقعیت و کارکرد پلیس حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی خواستار دقت لازم در تبلیغات در این فضا شد و تاکید کرد: هر گونه تبلیغی که منجر می شود فرد را به عابر بانک بکشاند نوعی کلاهبرداری است که شهروندان باید مواظب باشند گرفتار کلاهبرداری فضای مجازی نشوند.

سرهنگ نوری در باره کلاهبرداری های انجام شده توسط برخی افراد دوره گرد و ماشین های فروشنده لوازم تاکید کرد: هنگام خرید از ماشین ها و افراد دوره گرد سعی کنید خودتان با دستگاه پوز کار کنید و کارت بکشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha