مدیر عامل شرکت پست: همه گذرنامه‌های وارده ویژه اربعین تحویل داده‌ شده است

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: تمامی گذرنامه‌های وارده به شرکت پست و درخواستی ویژه سفر اربعین اکنون به متقاضیان تحویل داده شده و از این بابت شرکت پست جمهوری اسلامی هیچ تاخیری نداشته است.

به گزارش ایرنا، محمود لیایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت پست تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیند توزیع گذرنامه بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت به طول می کشد.

وی ادامه داد:  از متقاضیان تمدید یا صدور گذرنامه برای سفر به کربلا، خواسته ایم که برنامه کاری خود را به روزهای پایانی محول نکنند.

مدیر عامل شرکت ملی پست تصریح کرد: با این حال به محض دریافت گذرنامه از سوی نیروی انتظامی، آن را به صاحبانش تحویل و شرکت ملی پست تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان را با ۷۵ درصد تخفیف انجام می‌دهد تا سهمی هر چند کوچک در این حرکت مذهبی داشته‌ باشد.

معاون وزیر ارتباطات: شرکت پست تمامی گذرنامه‌های ویژه اربعین را تحویل داده‌ است

لیایی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع تغییر نام خیابان‌ها و اماکن یا نام‌هایی جدیدی که به دلیل توسعه شهری ممکن است برای شهروندان به وجود آید، اظهار کرد: هر چند وظیفه شرکت پست "به روز رسانی آدرس‌ها است" اما تا زمانی که شهرداری‌ها نقشه‌ها و اسامی جدید تغییر یافته یا ایجاد شده محله‌ها و خیابان‌ها را برای ثبت به ما تحویل ندهند، کاری از دست ما بر نمی‌آید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: از ابتدای امسال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور از سرویس «احراز مکانی» استفاده کرده‌اند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیرو و یا تبدیل وضعیت نیروهای شرکت پست بیان داشت: برای تبدیل وضعیت نیروها تابع قوانین ملی هستیم.
مدیر عامل شرکت پست با اشاره به هدف خود از سفر به تربت‌حیدریه گفت: روز گذشته به صورت سرزده به استان خراسان جنوبی رفتیم و امروز نیز به شهرهای گناباد و تربت‌حیدریه در استان خراسان رضوی آمدیم تا ضمن شنیدن درخواست‌های مردم، از کمبوها و مشکلات همکاران خود نیز باخبر شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha