۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85202028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۱۰۵ واحد صنعتی راکد در دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشت

قزوین-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با بیان اینکه تلاش برای احیای واحدهای تولیدی راکد یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم به شمار می رود،گفت: از آغاز به کار دولت تاکنون چهار هزار و ۱۰۵ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن کوشش تبار روز پنجشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی در قزوین در جمع خبرنگاران افزود: ۷۲ هزار واحد بنگاه اقتصادی فعال در کشور وجود دارد که حفظ تولید و اشتغال در آنها در کنار احیای واحدهای تولیدی مورد توجه قرار دارد.
وی اظهار کرد: روح امید و شکوفایی باور در جای جای قزوین به چشم می خورد و فضای عمومی افنصاد استان رو به جلو بوده و فضا برای ورود سرمایه گذاران فراهم است .
کوشش تبار ادامه داد: ایجاد اعتماد و ورود سرمایه گذار به استان خیلی خوب است و این رویه باید تداوم پیدا کند.
وی با اشاره به احیای واحدخای تولیدی راکد از جمله چند کارخانه بزرگ مانند کنتورسازی در قزوین،خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۵ واحد راکد استان به چرخه بارگشته است که این روند در سال جاری نیز ادامه دارد..

کوشش تبار با بیان اینکه قزوین در شاخص های کسب و کار و امنیت سرمایه گذاری رتبه نخست کشور را تصاحب کرده است،افزود: ۲۶۰ طرح سرمایه گذاری با بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان پارسال در این استان بهره برداری شده که نشان از ظرفیت های بالای اقتصادی قزوین را می رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha