۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85150489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات ۱۵۰ مددجوی ندامتگاه فردیس بررسی شد

۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85150489
مشکلات ۱۵۰ مددجوی ندامتگاه فردیس بررسی شد

کرج - ایرنا - رییس کل دادگستری البرز به همراه جمعی از مدیران قضایی با حضور در ندامتگاه فردیس مشکلات ۱۵۰ زندانی این ندامتگاه را بررسی کردند.

به گزارش ایرنا ، "حسین فاضلی هریکندی " روز یکشنبه در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: در این بازدیدها زمینه آزادی سه زندانی فراهم شده و به ۱۹ مددجو مرخصی اعطا شد.

وی اضافه کرد: همچنین دستور تسریع در رسیدگی برای ۱۵ مددجو صادر و تبدیل یا تقلیل قرار تامین برای هفت مددجو انجام شد.

فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: دستور پابند الکترونیکی برای ۲ نفر، آزادی مشروط سه نفر، زندان باز درباره سه مددجو، اعسار و تقسیط برای ۱۴ نفر، مرخصی و در مورد بقیه نیز ارشادات قضایی لازم انجام شد.
آزادی زندانی بدهکار تبعه افغان در ندامتگاه فردیس

مشکلات ۱۵۰ مددجوی ندامتگاه فردیس بررسی شد


مدیرکل زندان های استان البرز گفت: به همت اداره کل زندان های این استان و کمک خیرین، زندانی بدهکار تبعه افغان پس از ۹ سال از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
"علی چهار محالی" افزود: رویکرد نظام زندانبانی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رافت اسلامی همراه با حفظ کرامت انسانی جهت تحقق برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است، لذا با این نگاه کمک به آزادی زندانی بدهکار تبعه افغان در کنار دیگر زندانیان بدهکار مالی صورت می‌گیرد.
چهار محالی افزود: این مددجو با حضور خیرین و خانواده مددجو از زندان آزاد شد و خیرین از نزدیک شاهد صحنه‌های تاثیرگذاری از این آزادی بودند که نتیجه عمل خیر آنان بود و امیدواریم این کمک‌ها بیش از پیش صورت پذیرد.
وی گفت: مابقی بدهی این زندانی با دستور مقامات قضایی تقسیط شده است که در همین مراسم یکی از خیرین کفالت این زندانی را در پرداخت این بدهی بر عهده گرفت تا زندانی بتواند در ایام آزادی در کنار خانواده خود بدون دغدغه و مشکل معیشتی زندگی کند.
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ۲۰ زندانی بدهکار مالی دیگر نیز به همت ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های استان البرز از زندان آزاد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha