معاون وزیر دفاع: تهدیدهای نظامی دشمنان با تقویت تجهیزات دفاعی دیگر جزو دغدغه‌های کشور نیست

ساری - ایرنا - معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجهیزات دفاعی کشور به‌شدت از فناورهای پیچیده مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم افزار پیشرفته و دانش برخوردار است که با این فناوری ها دیگر تهدیدهای نظامی دشمنان در اولویت دغدغه های جمهوری اسلامی ایران نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ افشین خواجه فرد در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهر ساری افزود: در سایه ایمان و تلاش و پشتکار متخصصان داخلی، در صنعت دفاعی موفق شده ایم تهدیدهای دشمن در حوزه نظامی را حذف و دشمن را از ضربه زدن به نظامی اسلامی مایوس کنیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در خاورمیانه که یک منطقه پرتنش و حادثه خیزی است علاوه بر حفظ آمادگی کامل، در این سطح از آمادگی قرار دارد که هرگونه تهیدیدی را در نطقه خفه کند، اظهار داشت: صنعت دفاعی کشورمان یک صنعت مدیریت شده است و رهبری به‌عنوان فرمانده معظم کل قوا بطور مستقیم به صنعت دفاعی کشورمان اشراف کامل اطلاعاتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی قرار دارد و در این بخش حرف های زیادی برای گفتن دارد و در طول سال نیز اعتبارات قابل توجهی به صنایع دفاعی کشورمان اختصاص می یابد که عملیاتی می شود.

معاون وزیر دفاع: تهدیدهای نظامی دشمنان با تقویت تجهیزات دفاعی دیگر جزو دغدغه‌های کشور نیست

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان اینکه صنعت دفاعی کشورمان از یک نظم مدیریتی خاصی برخوردار بوده و در سایه این مهم نیز به پیشرفت های بسیار بزرگی دست یافته است، گفت: اکنون با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، نظام اسلامی به تجهیزات مدرنی در صنعت دفاعی کشور دست یافته است.

امیرسرتیپ خواجه فرد با بیان اینکه پیشرفت در صنعت هوایی کشورمان بدست نیروها و متخصصان داخلی محقق شده است، افزود:هم اکنون ۶ هزار و ۵۰۰ شرکت در حوزه صنعت دفاعی و نظامی مشغول فعالیتند که از این تعداد، یکهزار شرکت دانش بنیان هستند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در تمام آرایه های دفاعی مشغول کار و فعالیت است، گفت: نظام اسلامی در حوزه دفاع موشکی، زمینی، دریایی، هوایی و پهپادی حرف های زیادی برای گفتن دارد و هیچکدام از شاخص های دفاعی را کنار نگذاشته ایم.

وی با عنوان اینکه دشمن در حوزه صنعت دفاعی، دریایی، هوایی، فضا و زمین نامید شده است و این افتخار بزرگی برای نظام اسلامی است، بیان کرد: در بالگرد، پهپاد و در حوزه سلاح زمینی توانمندی‌های بالایی داریم و در این حوزه نیز صادرات را اکنون در دستور کار داریم و دشمن در دریا، هوا، فضا، زمین و نامید است.

معاون وزیر دفاع گفت که نظام اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و نظامی مرزهای دانش را در نوردیده است و اکنون بزرگنرین ناوگان بالگردی را در خاورمیانه از نظر تعداد بالگرد در منطقه داریم که تجهیز آنها به سلاح روز و دید در شب حجم زیادی از کارها را به خود اختصاص داده است.

امیرسرتیپ خواجه فرد گفت: در حوزه صنعت دفاعی و نظامی بسیاری از تجهیزات بومی سازی شده است و ارزانترین سیستم دفاعی را در منطقه داریم که با صادرات آنها نیز ارزآوری خوبی نیز در صنعت هوایی نصیب کشورمان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha