۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85202592
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۱ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در گنبدکاووس دستگیر شدند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۲۱ نفر از عوامل یک درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: براثر این نزاع چهار نفر با شلیک اسلحه شکاری مجروع و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان گلستان، نادعلی صادقی با اعلام جزییات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی گنبدکاووس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل درگیری در زمان حضور پلیس پراکنده و متواری شدند، اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و کلانتری ۱۳ گنبدکاووس محل اختفای عاملان اصلی نزاع شناسایی و در چند عملیات جداگانه و ضربتی تعداد ۲۱ نفر از آنها دستگیر شدند.

صادقی از کشف سه قبضه سلاح «وینچستر» از عاملان اصلی این نزاع خبر داد و ادامه داد: علت این درگیری دسته‌جمعی اختلافات شخصی بوده که یک سال پیش بر سر زدن یک سیلی به نوجوانی، بین ۲ طایفه رخ داده است.

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و تاکنون ۶ نفر آنها به زندان منتقل شدند.

وی افزود: پلیس با عاملان جرم، ناامنی و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

همچنین براساس پیگیری خبرنگار ایرنا، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گنبدکاووس هم گفت: این نزاع روز گذشته رخ داد و در مجموع چهار نفر از اهالی ۲ طایفه مجروع و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند که وضعیت ۲ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha