۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85202605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات ۲۴ ساعته اورژانس در مرز شلمچه

۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 85202605
خدمات ۲۴ ساعته اورژانس در مرز شلمچه

آبادان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶دستگاه آمبولانس و۲ دستگاه موتورلانس در مرز شلمچه مستقر شدند.

به گزارش ایرنا سید نادر نقیبی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، هفت عدد کانکس پایگاه موقت اورژانس ۱۱۵ و ۶ عدد اتاق سرد برای مقابله با گرمازدگی زائران در مسیر شلمچه مستقر شدند.
وی درخصوص تمهیدات اورژانس در مراسم اربعین، گفت: پوشش مناسب جاده‌ای در این جاده انجام شد به طوری که از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه منطقه صفر مرزی با فاصله هر چند کیلومتر یک آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و یک موتورلانس از اول هفته آینده مستقر خواهد شد.
نقیبی افزود: در مسیر میدان مقاومت تا مرز شلمچه هفت پایگاه موقت اورژانس ۱۱۵ به صورت کانکس جهت خدمات‌رسانی ۲۴ساعته به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم داشت که از روز چهارشنبه ۲۵مردادماه مستقر و تجهیز شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۴۰ دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه خودروی مکانیک سیار، ۱۰دستگاه موتورلانس و ۲ فروند بالگرد در این ایام به زائران سید و سالار شهیدان خدمت خواهند کرد.

نقیبی بیان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه برای ارائه خدمات درمانی به زوار اباعبدالله(ع) در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با هماهنگی سازمان اورژانس کشور، ۱۷۲ نفر نیرو از پرسنل اورژانس ۱۱۵ را در طول مسیر رفت و برگشت زائران به صورت شبانه‌روزی مستقر خواهد کرد.
وی از درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان‌ها به عنوان خدمات قابل ارائه اورژانس به زائران مستقر در مرز شلمچه عنوان کرد.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق میزبان زائران اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha