۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85228110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس اصفهان به حدود ۲ هزار زائر اربعین در مرز چذابه امدادرسانی کرد

اصفهان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان با استقرار در مرز چذابه به حدود ۲ هزار زائر اربعین حسینی، خدمت‌رسانی و امدادرسانی کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌ عمومی اورژانس استان اصفهان، فرهاد حیدری روز چهارشنبه افزود: ۱۰ واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل هشت آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه مستقر شدند.

وی با بیان اینکه واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان از ۳۱ مرداد امسال برای پوشش امداد سلامت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از اصفهان به طرف مرز چذابه اعزام شدند، اظهار داشت: ۳۰ نفر از کارکنان عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این واحدهای امدادی حضور داشتند.

حیدری اضافه کرد: حدود یک هزار و ۷۶۴ مورد از ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی بصورت مراقبت‌های سرپایی در محل بود و ۷۸ مورد هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی به مراسم جاماندگان اربعین نیز اشاره کرد و گفت: ۱۷ واحد امدادی آمبولانس و سه واحد امداد موتوری اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در روز اربعین در مسیرهای پیاده روی مراسم جا ماندگان اربعین مستقر شدند و در این روز به ۸۶ نفر امداد رسانی کردند.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در زمان حاضر از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

مرز چذابه در استان خوزستان از مبادی‌های تردد زائران اربعین حسینی در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha