۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85203197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دسترسی آسان به آسیای میانه، ظرفیت مهم سرمایه‌گذاری در آق‌قلا است
یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق‌قلا

گرگان- ایرنا- فرماندار آق‌قلا با اشاره به برخی قابلیت‌های گردشگری و صنعتی این شهرستان مرزی گفت: نزدیکی به گرگان و امکان دسترسی آسان به آسیای میانه، مهمترین ظرفیت جذب سرمایه‌ داخلی و خارجی در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، سلیمان هاشمی روز شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: دولت سیزدهم برای استفاده از این ظرفیت در راستای افزایش بهره‌وری و به خصوص ایجاد اشتغال اقدامات زیربنایی و مهمی انجام داده و در تدارک شبانه روزی برای تکمیل این زیرساخت‌ها است.

وی بیان کرد: راه اندازی کامل مرکز تشخیص بیماری‌های اسب، بهره‌برداری از بازارچه صنایع دستی، پیگیری استفاده از ظرفیت مسوولین اجتماعی واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی در آق قلا، گسترش حمایت از تولید مبل عطاآباد و سرمایه‌گذاری درحوزه صادرات و پیگیری ایجاد ناحیه صنعتی مبل عطاآباد، تولید پوشاک در روستا، قطب تولید ظروف در روستا، تولید شیرینی محلی در روستا از جمله برنامه‌های مهم دولت در این شهرستان است.

دسترسی آسان به آسیای میانه، ظرفیت مهم سرمایه‌گذاری در آق‌قلا است

فرماندار آق‌قلا با اشاره به خدمات گسترده دولت سیزدهم در این شهرستان از ادارات و به خصوص روابط عمومی‌ها و خبرنگاران خواست با انکعاس دقیق و صحیح این خدمات، علاوه بر تبیین دستاوردها، مردم را به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوارتر کنند.

هاشمی در ادامه به ظرفیت پتانسیل رشد و توسعه صنایع دستی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به سکونت قوم ترکمن در این شهرستان و اشتغال تعداد زیادی از آن‌ها به تولید صنایع دستی، پیگیری برای ثبت آق‌قلا به عنوان شهر ملی زیور آلات در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha