۱۹۱ واحد مسکن به محرومان مراغه تحویل شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85203793
۱۹۱ واحد مسکن به محرومان مراغه تحویل شد

مراغه- ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه گفت: از هفته دولت پارسال احداث ۲۳۲ واحد مسکن برای محرومان شهرستان در دستور کار قرار گرفته و ۱۹۱ واحد از آنها تحویل شده است.

«خلیل احمدیان» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی برای ۱۹۱ واحد تحویل داده شده به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و توانجویان بهزیستی شهرستان، پایان کار نیز صادر شد و ۴۱ واحد دیگر هم در دست اجراست.

وی با بیان اینکه برای احداث این واحدها ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیون یا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد بنیادمسکن در اختیار محرومان قرار گرفته است، اضافه کرد: هیچ مبلغی بابت نقشه و پروانه احداث این واحدها از مالکان‌ دریافت نشده است.

وی اعتبار اختصاص یافته برای احداث این ۲۳۲ واحد را ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بخش قابل توجهی از این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان احداث شده است.

۲۴ واحد مسکن مددجویی دیگر آماده تحویل است

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه نیز با اشاره به اینکه طی هفته دولت امسال ۲۴ واحد مسکن مددجویی تحویل داده می‌شود، اضافه کرد: برای احداث این واحدها علاوه بر تسهیلات و کمک بلاعوض بنیاد مسکن، ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ۷۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده است.

به گفته «اکبر ابراهیمی» همزمان با هفته دولت امسال ۲۰ واحد مسکن مددجویی دیگر نیز کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد بنیاد مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی(ره) و تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه برای آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا احداث ۲۳۱ واحد مسکن محرومان با ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و همچنین احداث ۲۴ واحد دیگر برای محرومان در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان و بلاعوض ۵۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات یکسال گذشته این شهرستان در حوزه بهسازی مسکن روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha