۲۵ واحد مسکن مددجویی در مراغه بهره‌برداری شد

مراغه- ایرنا- همزمان با هفته دولت، ۲۴ واحد از مساکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه و یک واحد مسکن مددجویی بهزیستی این شهرستان به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح این واحدهای مسکونی که به صورت نمادین در روستای «طالبخان» برگزار شد، اظهار کرد: برای احداث این واحدها علاوه بر تسهیلات و کمک بلاعوض بنیاد مسکن، ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ۷۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض کمیته امداد پرداخت شد.

«اکبر ابراهیمی» افزود: احداث این واحدها سال گذشته آغاز و برای تکمیل آنها در مجموع ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، تسهیلات بانکی و مشارکت‌های مردمی هزینه شد.

وی همچنین به کلنگ‌زنی ۲۰ واحد مسکن مددجویی دیگر نیز اشاره و بیان کرد: برای احداث این واحدها ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات چهار درصد بنیاد مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی(ره) و تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بهزیستی مراغه نیز بیان کرد: این مسکن مددجویی در زمینی که طی سال ۱۳۹۳ با ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بهزیستی خریداری شده بود، احداث شد.

۲۵ واحد مسکن مددجویی در مراغه بهره‌برداری شد

«حسین صنیعی» افزود: برای احداث آن ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض، ۶ میلیون تومان کمک ضروری بهزیستی، ۱۰۰ میلیون بنیاد تسهیلات چهار درصد بنیادمسکن و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مسکن پرداخت شد.

به گزارش ایرنا از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال احداث ۲۳۱ واحد مسکن محرومان در این شهرستان آغاز شده و بر اساس اعلام مدیر بیناید مسکن تاکنون ۱۹۱ واحد از این تعداد به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

امروز همچنین ۷۰ طرح خودمالکی بافت فرسوده شهری نیز با حضور معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه مراغه افتتاح شد که بر اساس اعلام مسئولان امر، ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اختیار مالکان این واحدها قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha