مسئولان با اهتمام بیشتر زمینه جذب بیشتر سرمایه گذاران را فراهم کنند

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت که مسئولان دستگاه های اجرایی باید با اهتمام بیشتر زمینه جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی را در این استان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن خیریانپور روز شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: اختلاف نظر و دیدگاه بین دستگاه های اجرایی استان نباید مانع جذب سرمایه گذار شود.

وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با وفاق و همدلی، علاوه بر تسهیل گری، مشکلات فراروی سرمایه گذا ان بخش خصوصی را رفع کنند.

وی با بیان اینکه امسال رشد اقتصادی هشت درصدی برای مازندران هدف گذاری شده است، خاطرنشان کرد: با توسعه کشت محصولات گلخانه ای و همچنین محصولات شیلاتی و آبزی پروری صادرات محور می توانیم به اهداف مورد نظر در این بخش دست یابیم.

مسئولان با اهتمام بیشتر زمینه جذب بیشتر سرمایه گذاران را فراهم کنند

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف در سطح استان شناسایی شده است، افزود: لازمه رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصدی، جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی، رفع موانع و مشکلات و افزایش بهره وری است.
خیریانپور با اشاره به وجود نعمت های خدادادی فراوان در مازندران، گفت: تولید محصولات آبزی پروری در این استان از ۹۵ هزار تن به ۱۲۰ هزار تن افزایش یافت که با توجه به ظرفیت های موجود اماکن افزایش آن وجود دارد.

وی آببندان ها را ظرفیتی بزرگ برای افزایش تولید محصولات شیلاتی و آبزی پروری در مازندران عنوان کرد و گفت: وجود ۸۳۲ آبندان به مساحت ۱۷ هزار هکتار با سه کارکرد، تامین آب کشاورزی، گردشگری و تولید محصولات شیلاتی می تواند مسیر ما را به اهداف از پیش تعیین شده هموارتر کند.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستور استاندار مازندران، تمام دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند راهکارهای جذب سرمایه‌گذار و کمک به تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی استان را تهیه و ارائه کنند در غیر این صورت با مدیران متخلف برخورد خواهد شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha