هفته دولت اوج کار ایرنا برای انعکاس خدمات نظام است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از هفته دولت به عنوان فرصتی مناسب برای تشریح دستاوردهای دولت به مردم یاد کرد و گفت: این مناسبت اوج کار خبرنگاران ایرنا برای انعکاس خدمات دولتمردان به ولی نعمتان خود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رضانیا روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان که با حضور مدیرکل امور استان های ایرنا و مدیر منطقه چهارم خبری این رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای دولت و خدمات ارایه شده باید به اطلاع مردم رسانده شود و ایرنا در جایگاه رسانه رسمی نظام رسالت مهمی در این حوزه دارد.

وی با اشاره به سابقه، توان و رویکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: نوع اطلاع رسانی و روایتگری این رسانه در انعکاس خدمات دولت موید فعالیت حرفه ای خبرنگاران ایرنا است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ادامه با قدردانی از فعالیت های انجام شده در دوره رئیس قبلی ایرنا همدان،گفت: ایرنا در این دوره حضور فعالی در میدان اخبار و اطلاع رسانی از خدمات دولت داشت.

هفته دولت اوج کار ایرنا برای انعکاس خدمات دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مدیریت استان از خبرگزاری جمهوری اسلامی پشتیبانی و حمایت می کند،گفت: انتظار می رود این خبرگزاری در دوره مدیریتی جدید در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان همدان و انتشار اخبار امیدبخش فعال تر از پیش عمل کند.

رضا نیا خاطرنشان کرد: میدان کار و تلاش برای انعکاس و اطلاع رسانی خدمات دولت باز است بنابراین خود را در این عرصه تنها احساس نکنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به طبیعی بودن تغییرات مدیریتی در ساختارهای اداری، اضافه کرد: دست به دست گشتن مسئولیت ها امری روال طبیعی ساختار اداری است.

هفته دولت اوج کار ایرنا برای انعکاس خدمات دولت است

رضا نیا همچنین با تبریک به رئیس جدید ایرنا مرکز همدان خطاب به وی گفت: هفته دولت آزمون بزرگی برای شماست، چرا که در این ایام توقع و انتظارات برای بیان خدمات دولت از خبرگزاری ایرنا بالاست.

در این آیین از خدمات "حمید جهان" رئیس قبلی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان تقدیر و "رضا اولادی" به عنوان سرپرست جدید این خبرگزاری معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha