رویکرد ایرنا انتشار اخبار امیدآفرین برای جامعه است

همدان- ایرنا- مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت: رویکرد ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام، انتشار اخبار امیدآفرین و انعکاس دستاوردهای دولت برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن بهاروند روز یکشنبه در نشست تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در استانداری برگزار شد، افزود: ایرنا در انعکاس خدمات دولت و انتشار اخبار امیدآفرین در جامعه کارهای زیادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته است تا از طریق فشارهای اقتصادی در کار حاکمیت و خدمت رسانی به مردم اختلال ایجاد کند،اظهار کرد: با این وجود با تلاش های همه جانبه دولت بر بسیاری از مشکلات فائق آمده ایم که ایرنا تلاش کرده این توفیقات را به شکل شایسته به اطلاع مردم برساند.

بهاروند با بیان اینکه اتفاقات بزرگی از سوی کارگزاران دولت در همدان رقم خورده است،اظهار کرد: فعال سازی واحدهای راکد از سیاست های مهم دولت به شمار می رود که همدان در این حوزه جزو استان های پیشتاز بوده و یا در زمینه حل مشکل آب که در گذشته در حال تبدیل شدن به بحران بود کارهای بزرگی انجام شده است که نیاز است بیشتر به آنها بپردازیم.

مدیرکل امور استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی در ادامه با اشاره به حساسیت کار رسانه در استان ها، گفت: تلاش می کنیم در استان ها مدیرانی را منصوب کنیم که بتوانند ضمن تعامل با حوزه مدیریتی استان، در تهیه و انتشار اخبار امیدآفرین، جامعه، دولت و نظام را یاری کنند.

بهاروند با اشاره به ظرفیت های متنوع استان همدان که باید در حوزه رسانه به آنها پرداخته شود، ادامه داد: درباره استان همدان این حساسیت را داشتیم نیرویی که بکار گرفته می شود که جوان،با انگیزه و توانمند باشد و ضمن همراهی لازم با مجموعه مدیریتی استان برای کمک به پیشبرد اهداف دولت، قابلیت های بالای رسانه ای و خبری باشد.

در پایان این نشست، از خدمات حمید جهان رئیس قبلی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) همدان تقدیر و رضا اولادی به عنوان سرپرست این رسانه معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha