۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85204531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گازرسانی به ۳۷ روستای استان زنجان در هفته دولت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح ۳۷ طرح گاز رسانی به روستاهای استان زنجان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در استان به ۷۱۲ روستا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم سلیمانی نژاد روز یکشنبه در نشست خبری، برنامه های شرکت گاز استان را در هفته دولت تشریح کرد و افزود: با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای استان ۹۴.۳ درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند می شوند که این میزان در نرم کشوری ۸۷ درصد است.

وی تصریح کرد: از مجموع پروژه های گاز رسانی روستایی آماده افتتاح در هفته دولت امسال ۱۸ پروژه با ۵۴ میلیارد تومان مربوط به شهرستان زنجان، ۱۱ پروژه با ۱۷ میلیارد تومان مربوط به شهرستان خدابنده، چهار مورد با ۱۲ میلیارد تومان مربوط به شهرستان طارم، سه مورد با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان ایجرود و یک مورد با سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان ماهنشان است.

سلیمانی نژاد تاکید کرد: با افتتاح این پروژه ها یک هزار و ۸۰۷ خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: گاز رسانی به ۶۹ روستای استان نیز هم اکنون در دست اجراست که در دهه فجر امسال یا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سلیمانی نژاد تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها میزان بهره مندی خانوارهای روستایی استان به بالای ۹۷ درصد خواهد رسید و در این صورت زنجان به جمع استان های سبز کشور خواهد پیوست.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون گاز رسانی به ۸۲ روستای استان نیز در دست امکان سنجی و طراحی و ۴۸ روستا نیز در مرحله آخر مجوز است.

سلیمانی نژاد یادآور شد: طی هفته دولت امسال همچنین هشت پروژه گازرسانی به روستاهای استان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار داشت: هفت پروژه از این تعداد با ۱۹ میلیارد تومان مربوط به شهرستان زنجان و یک پروژه مربوط به شهرستان ایجرود با چهار میلیارد تومان اعتبار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha