فرماندار: ۲۰ سازمان مردم نهاد در سرپل‌ذهاب فعال است

قصرشیرین - ایرنا -فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۲۰ تشکل مردم نهاد دارای مجوز در این شهرستان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سلامت، محیط زیست، منابع طبیعی، و نیکوکاری مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، «صدرالله بابلی » روز یکشنبه در آیین تجلیل از مسوولان سازمان های مردم نهاد سرپل ذهاب، افزود: سازمان های مردم نهاد، صدای مردم برای حل مشکلات جامعه هستند که با هدف همبستگی بیشتر بین مردم و دولت نقشی مهم و پررنگ دارند.

وی اظهار کرد: یکی از مولفه های پیشرفت، توسعه و بالندگی در جامعه حضور مردم در تشکل ها و گروهای داوطلب است و این به معنی جاری شدن نظام مردم سالاری دینی و حضور مردم در فرایندهای تصمیم گیری است.

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: داوطلب بودن فعالیت در تشکل یکی از خصلت های والای انسانی است که با صرف زمان در راه اعتلای اهداف تشکل ها و یاری و کمک رساندن به همنوع، انسانیت را به بهترین وجه ممکن به نمایش می گذارد.

بابلی با تبریک روز ملی تشکل ها از خدمات ارزنده تمامی تشکل های شهرستان در حوزه ماموریت شان تقدیر و تشکر کرد و گفت: سرپل ذهاب ظرفیت های بسیار بزرگی در بخش های مختلف دارد که حضور سازمان های مردم نهاد در معرفی و به فعلیت رساندن این ظرفیت ها بسیار مهم است.

در ادامه مسئولان سازمانهای مردم نهاد به بیان نظرات خود پرداختند.

مباحث گردشگری، برگزاری همایش های آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، فضای مجازی، همایش مسائل بهداشت و درمان، کارگاه های آموزش مهارت های زندگی و خانواده، حمایت از نیازمندان، کمک در برنامه های زیست محیطی از مهم ترین مواردی بوده که سازمان های مردم نهاد سرپل ذهاب در این مدت فعالیت داشته اند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha