۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۳۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85205133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۹ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند

تهران- ایرنا- رسانه‌های فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، که این ۱۹ عملیات در کرانه باختری رخ داده که مهم ترین آن سه عملیات شلیک گلوله و پرتاب ۴ بسته‌ انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی، مقابله با تعدی شهرک نشینان و هفت مورد نیز مقابله با صهیونیست‌ها در مناطق مختلف بوده است.

براساس این گزارش نیروهای مقاومت به سوی ایست و بازرسی "الزعیم" در قدس اشغالی آتش گشوده و نیروهای اشغالگر را در ایست و بازرسی قلندیا با بسته‌های انفجاری هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، اردوگاه طولکرم نیز شاهد تیراندازی و پرتاب بسته‌های انفجاری به سوی اشغالگران بود که به این اردوگاه یورش برده بودند.

در همین راستا، یک جوان انقلابی فلسطینی طی مقابله با صهیونیست در "بیت امر" در شهر الخلیل به سوی اشغالگران بسته انفجاری پرتاب کرد.

از سوی دیگر جوانان فلسطینی در مناطقی چون قدس، نابلس، رام الله، جنین، قلقیلیه، الخلیل و طولکرم با صهیونیست‌ها به شدت درگیر شدند و نیروهای اسرائیلی با سنگ فلسطینیان پذیرایی شدند.

جوانان فلسطینی در "قلقیلیه" نیز خودروی شهرک نشینان را با سنگ هدف قرار دادند.

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» از وقوع یکهزار و ۱۳۲ عملیات در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (جولای/ تیر و مرداد) علیه صهیونیست‌ها خبر داد.

براساس این گزارش، از مجموع این تعداد عملیات، ۹۷ عملیات شامل تیراندازی و درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر بود و ۳۳ عملیات از آنها نیز تنها در "جنین" روی داد.

به دنبال این تعداد عملیات‌، ۲ صهیونیست کشته و ۵۰ نظامی و شهرک نشین دیگر زخمی شدند تا شمار کشته‌های صهیونیست‌ها در سال جاری میلادی به ۲۸ تن برسد.

در ماه جولای (تیر/ مرداد) همچنین ۲۸ فلسطینی نیز به شهادت رسیدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha