۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85206102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک فرمانده صهیونیست به شکست برابر مبارزان فلسطینی اعتراف کرد

تهران- ایرنا- فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی و شکست در مقابله با عملیات های مبارزان فلسطینی اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا از روسیا الیوم، «یهودا فاکس» روز دوشنبه با اشاره به دو عملیات مبارزان فلسطینی در «حواره» و «الخلیل» گفت: مدت ها بود با چنین موجی از عملیات فلسطینی روبه‌رو نبودیم و این هفته موفق نشدیم هیچ کدام از آنها را خنثی کنیم.

وی افزود: دشمن را در الحواره و الخلیل مورد تعقیب قرار خواهیم داد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از تیراندازی در شهر الخلیل در کرانه باختری و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر خبر دادند.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد: دو "اسرائیلی" در جریان تیراندازی به خودروی آنها در نزدیکی چهارراه "کفاسیم" در شهر الخلیل زخمی شده اند.

پایگاه خبری ریشت کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۲۵ گلوله به سمت خودروی حامل شهرک نشینان در جریان عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل شلیک شده که ۲۰ عدد به این خودرو اصابت کرده است.

مجریان فلسطینی عملیات بعد از تیراندازی، محل را ترک کرده اند و رژیم صهیونیستی باوجود محاصره شهر الخلیل و استفاده از پهپاد و اعزام نیرو هنوز نتوانسته آنها را پیدا کنند.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی با وجود بسیج همه امکانات نظامی و امنیتی خود نتوانسته است مجری عملیات دیروز ضد صهیونیستی در منطقه حواره در کرانه باختری را نیز پیدا کند.

روز شنبه نیز سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست در حواره کردند.

در این عملیات ضد صهیونیستی نیز دو شهرک نشین صهیونیست به شدت مجروح و سپس بر اثر جراحت های وارده کشته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha